Saada vihje

Patsiendid jagasid tagasisidet Kuressaare Haigla teenuste kohta

Kuressaare haigla.
Kuressaare haigla. Foto: Maanus Masing / Saarte Hääl

Kuressaare Haigla teenused ja personal pälvisid möödunud perioodil patsientidelt mitmeid tunnustavaid hinnanguid. Eriti positiivselt paistsid silma erakorralise meditsiini osakond, kiirabi ja intensiivravi, mille töö kohta toodi välja seitse positiivset tagasisidet. Patsientide sõnul avaldasid muljet kiire reageerimine, rahulik ja mõistev suhtumine, professionaalsus ning inimlik ja sõbralik teenindus.

Õendus-hooldusosakonda iseloomustati hooliva suhtumise, puhtuse ja sotsiaalvaldkonna teemadel oskusliku nõustamise poolest. Kirurgiaosakonnas jäi patsientidele silma kiire ja tulemuslik ravi. Samuti jagati kiidusõnu haigla toitlustusele – üks patsient nimetas seda hästi läbi mõeldud ja maitsvaks. Haigla üldist õhkkonda kirjeldati sõnadega „imeline keskkond ja supertöö“.

Tagasiside toob esile ka kitsaskohad

Kuigi valdav osa tagasisidest oli positiivne, esines ka kriitilisi märkusi. Mõnel juhul oli rahulolematust suhtluse taseme, hospitaliseerumisest keeldumise või diagnoosiga seoses. Kaks juhtumit puudutasid võimalikku isikuandmete väärkasutust ja leket – neist üks osutus uurimisel alusetuks. Samuti kurdeti ühel juhul toidu sobimatuse üle eakale patsiendile – pähklid ja porgandid olid tema jaoks liialt kõvad. Registreeriti ka olukord, kus aeti segi kaks sarnase nimega patsienti, mis tõi esile vajaduse senisest suurema täpsuse järele isikuandmete käsitlemisel.

Sünnitusosakond ja silmakabinet pälvisid samuti tähelepanu

Sünnitusosakonnale laekus üks tagasiside, milles alguses kaheldi keisrilõike vajaliku ajaotsuse tegemises, kuid lõpuks tunnustati arsti kiiret ja professionaalset tegutsemist. Aasta jooksul tehti ka üks konkreetne ettepanek – lisada koormustesti kabineti juurde teavitus kehamassiindeksi kohta ning paigaldada kaal.

Käesoleva aasta esimeses kvartalis tõstatati hooldekodu ühe juhtumi osas küsimus, samuti uuriti võimalikku andmete leket ning silmakabineti õe vastuvõtu kättesaadavust. Samas kiideti silmakabineti õde ja erakorralise meditsiini osakonna personali professionaalsuse ja sõbralikkuse eest.

Kuressaare Haigla juhtkonna sõnul on tagasiside oluliseks tööriistaks teenuste arendamisel ning patsiendikogemuse parandamisel. Kiitused motiveerivad meeskonda, kriitika aga aitab märgata ja lahendada kitsaskohti – nii kujuneb järjest parem ja turvalisem ravikeskkond kõigile patsientidele.

Kommentaarid
Tagasi üles