KLÕPS «Ei saa aru, kas päriselu või paroodia.» Jüri Ratas kombib valimiskampaaniaga loomepiire (2)

Getter Trumsi
, tegevtoimetaja
Copy
Jüri Ratas
Jüri Ratas Foto: Tairo Lutter

Kui Eesti 200 ammutas inspiratsiooni Eurovisiooni lauluvõistluselt, siis Jüri Ratas ammutab inspiratsiooni hoopis iseendalt. Tulemuseks valimiskampaaniasse peidetud nali, mis mõne arvates ületab hea maitse piiri.

Poliitik Jüri Ratas on viimastel aastatel lisaks poliitilistele tegemistele suuresti toimetanud ka sotsiaalmeedias. Nagu Postimees aprilli alguses vahendas, on poliitiku suunamudimine tekitanud küsimuse, ega selline meelelahutuslik suund ei muuda teda naeruväärseks. 

Kusjuures oma sotsiaalmeedia tegevusse tundub Ratas suhtuvat tõsidusega, kasutades tuntud seltskonnastaari Brigitte Susanne Hundi legendaarset lauset ja loosides välja humoorikalt edastatud auhinnamängudes oma merch'i. Suunamudimisega on ta jõudnud lausa Kroonika meelelahutusauhindade nominentide sekka.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles