Prisma: inimesed hoiavad kokku ka hooajakaupadelt

Tarbija24
Copy
Pilt on illustreeriv.
Pilt on illustreeriv. Foto: Shutterstock

Esimesed soojad ilmad on juba selja taga ning inimesed on hakanud grillitarvikuid uuendama ja hooajalist toidukraami otsima. On selgelt näha, et kliendid eelistavad odavamaid tooteid ka tööstuskaupade osas.

Eesti inimeste ostukäitumist mõjutab otseselt hind, kinnitab Norstati märtsis avaldatud uuring, mille järgi teeb 61 protsenti sihtrühmast ostuotsuseid peamiselt hinna alusel. See fakt ei ole jäänud märkamata ka Prisma Peremarketi sortimendi- ja hankedirektoril Kaimo Niitarul, kes rõhutab pidevat tähelepanu klientide eelistustele, et pakkuda neile huvi pakkuvaid tooteid. Näiteks on Prismades saadaval mitmekülgne valik erinevaid grille, mis vastab erinevate klientide vajadustele.

Eestis on endiselt populaarseimad söegrillid, Soomes aga on olnud seni gaasigrillide võidukäik. Siiski on märgata muutust, kus söe- ja suitsugrillide müük Soomes on tõusuteel, ning need hakkavad järele jõudma gaasigrillidele. Soome Prismade müügiandmed peegeldavad ka elavnenud huvi uute ja pikaajaliste grillimisviiside vastu, mille tulemusena on suurenenud suitsutamiseks sobivate puidulaastude ja digitaalsete lihatermomeetrite müük. Üldiselt võib märgata, et põhjanaabrid on aina entusiastlikumad grillimistarvikute soetamisel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles