Mööblipood tekitas kliendile üle 1000-eurose kahju ja keeldus selgitustest (2)

Aimur-Jaan Keskel
, majandusajakirjanik
Copy
Veebilehel lubatakse kauplus varsti avada, aga selle sulgemisest kliente ei teavitatud.
Veebilehel lubatakse kauplus varsti avada, aga selle sulgemisest kliente ei teavitatud. Foto: Kuvatõmmis Pesapuu Sisustuskeskuse veebilehelt

Tartus tegutsenud Pesapuu sisustuskeskus küsis kliendilt voodi eest 1065 eurot ettemaksu. Klient jäi ootama, kuid kokkulepitud aja saabudes kauplus temaga ühendust ei võtnud. Poodi kohale minnes tabas teda halb üllatus.

Postimehega võttis selle nädala kolmapäeval ühendust pettunud klient, kes palus anonüümsust. Ta kirjeldas, et tellis endale 21. märtsil poest uue voodi, mis lubati talle saata hiljemalt nelja nädala pärast. Tähtaeg möödus eelmise nädala neljapäeval, kuid müüjalt talle ühtegi teadet kauba hilinemise kohta ei tulnud. Kaupluse telefon oli välja lülitatud.

Seejärel läks klient mööblipoodi kohale. Seal tabas teda üllatus – pood oli suletud ja ümbritsetud piirdeaiaga. Ta küsis kõrvalasuvast kauplusest, kas nemad teavad, mis naaberkauplusega juhtus. «Öeldi, et täpselt ei tea, aga mingid rahalised probleemid olevat,» teatas Postimehe poole pöördunud klient.

Kommentaarid (2)
Copy
Tagasi üles