VIDEO Tuntud spordibränd tellis tehisarult võimsa reklaamklipi – kuidas tundub?

Kaido Einama
, ajakirjanik
Copy
Kuna aega oli vähe, sportlasega ei saanud jutule ja tehisintellekt seisis jõude, otsustatigi proovida kõrgetasemelist klippi teha tehisintellekti abiga. See aga pani pihta varem inimeste tehtud loomingu.
Kuna aega oli vähe, sportlasega ei saanud jutule ja tehisintellekt seisis jõude, otsustatigi proovida kõrgetasemelist klippi teha tehisintellekti abiga. See aga pani pihta varem inimeste tehtud loomingu. Foto: kaader videost / Tool

Videoga teeb tehisaru alles esimesi samme, milles on eesotsas taas OpenAI (ChatGPT looja) oma Soraga, millest oleme kirjutanud. Kuid reklaamifirmad-filmitegijad proovivad ka seniste kesisemate vahenditega tehisintellekti abil võimsaid reklaamklippe toota. Tuntud spordiriiete tootja Under Armour astus sellele teele ja ilmselt astus ka ämbrisse või rehale.

«Forever» on nüüd tehtud, kirjutati Under Armouri uudistelehel võidukalt 5. märtsil, kui Briti profipoksija Anthony Joshua ja Under Armour sõlmisid pikaajalise partnerlusuuenduse. Selle sündmuse tähistamiseks tellitigi tehisintellekti loodud reklaam «Forever Is Made Now».

Lühifilm on tehisintellekti nägemus sellest, millise mõtteviisiga Joshua tulevasele otsustavale võistlusele läheneb, keskendudes olevikule: tulevikku tehakse siis, kui võitled nii, nagu homset polekski, lisatakse video kommentaariks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles