Kavandatav limonaadimaks võib tuua mineraalvee tootjale käibekasvu

Tomi Saluveer
, reporter
Copy
Värska Originaal ASi nõukogu esimees Urmas Jõgeva tõdes, et plaanitav limonaadimaks mineraalvee villija tegevusele suurt mõju ei avalda. Fotol olev magustatud jook on ettevõte toodete hulgas üks väheseid, mida maks võib puudutada.
Värska Originaal ASi nõukogu esimees Urmas Jõgeva tõdes, et plaanitav limonaadimaks mineraalvee villija tegevusele suurt mõju ei avalda. Fotol olev magustatud jook on ettevõte toodete hulgas üks väheseid, mida maks võib puudutada. Foto: Arvo Meeks

Värska mineraalvee tootja Värska Originaal ASi nõukogu esimees Urmas Jõgeva tõdes, et valitsuse plaanitav nii-öelda limonaadimaks võib heal juhul mineraalvee villija tootmismahtusid pigem kasvatada.

«Meie põhitoodete müüki magustatud jookide maks väga ei mõjuta,» sõnas Setomaal tegutseva suurettevõtte juht. «Teadaoleva loogika järgi võiks see meie käibele mõnes mõttes isegi positiivne olla.»

Jõgeva sõnul on uue maksu mõjud kindlasti tugevamad näiteks limonaadi- ja mahlajookide tootjatele, Coca-Cola kontsernile ja alkoholivabade õllede valmistajatele. «Ega uus maks üldiselt siiski rõõmu tee. Aga meile ei valmista see sellist peavalu, et peaksime hakkama mõtlema hinna tõstmisele, toodete koostise muutmisele või suhkrusisalduse vähendamisele.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles