Hindu langetanud autotootja müük kasvab mis mühiseb

Erkki Erilaid
Copy
Tesla Model 3 Hiinas Haikoukus.aprillis toimunud tarbijamessil.
Tesla Model 3 Hiinas Haikoukus.aprillis toimunud tarbijamessil. Foto: CASEY HALL

USA autotootja Tesla ületas teises kvartalis märkimisväärselt analüütikute ootusi, tarnides vaatamata keerulisele olukorrale turgudel 466 140 sõidukit. Tänu autode odavamale hinnale kasvasid müüginumbrid aastaga pea kahekordseks.

Ligi pool miljonit tarnet tähendab 83-protsendilist kasvu võrreldes eelmise aasta sama perioodiga ja 10-protsendilist kasvu võrreldes eelmise kvartaliga. Analüütikud ennustasid, et suudetakse müüa alla 450 000 uue elektriauto.

«Tesla on teinud strateegilise valiku olla masstootja,» kiitis nõustamisfirma Automobility asutaja ja tegevjuht Bill Russo BBC-le. «Hinnalangetused oli müügikasvu peamiseks põhjuseks, kuna Tesla mudelid Model 3 ja Model Y said hinnasõjast kasu.»

Investeerimisfirma Wedbush Securities ekspert Dan Ives lisas, et «hinnakärped Hiinas olid nagu hea pokkerikäsi, mis osutusid Tesla jaoks tohutult edukaks». Hiina on Tesla suuruselt teine ​​turg Põhja-Ameerika järel.

Tesla tegevjuht Elon Musk rõhutas juba aprillis, et suuremate müügimahtude poole püüdlemine on õige valik võrreldes väiksema mahu, kuid priskema marginaaliga müügistrateegiale.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles