Meta kaalub poliitilise reklaami keelustamist Euroopas

PM Majandus
Copy
Meta tegevjuht Mark Zuckerberg.
Meta tegevjuht Mark Zuckerberg. Foto: LAURE ANDRILLON

Meta leiab, et tulevane Euroopa Liidu määrus on liiga range. Seetõttu oleks ettevõttel lihtsam keelata tasuline poliitiline reklaam Facebookis ja Instagramis täielikult, kui kohanduda määrusega.

Meta juhtkond kaalub tasulise poliitilise reklaami keelustamist oma sotsiaalmeediaplatvormidel Euroopas, sest Facebook ja Instagram ei suudaks järgida kavandatavat ELi määrust, kirjutab Financial Times.

EL on kavandamas karmimaid õigusakte poliitilise reklaami kohta, mille eesmärgiks on võidelda väärinfo vastu. EL soovib, et tehnoloogiaettevõtted annaksid selgemalt teada, kuidas nad oma poliitilist reklaami suunavad. Ettevõtetele võidakse rikkumiste eest määrata trahve kuni 4% ulatuses nende käibest.

Meta juhid on mures, et ELi poliitilise reklaami reguleerimine on muutumas liiga rangeks nin see võib lihtsustada ettevõtte jaoks poliitilise reklaami keelustamist oma sotsiaalmeedia platvormidel.

Financial Timesi allikate sõnul ei ole Meta juhtkond jõudnud üksmeelele selles, kas tasuline poliitiline reklaam tuleks Euroopas kaotada. Vastav otsus tehakse alles siis, kui ELi seadusemuudatus on kindlaks saanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles