Mänguarendaja lõi stsenaristide abistamiseks tehisintellekti, ent arendajad näevad ohumärke (1)

Sten Kohlmann
, ajakirjanik-toimetaja
Copy
Foto: Ubisoft

Tehisintellekti areng on viimaste aastate jooksul hirmuäratavalt suure hüppe teinud. Paljud on mõelnud, kas ja kuidas võiks see mõjutada mängutööstust. Esimesed näited on aga juba pead tõstmas.

Tuntud Prantsuse mänguarendaja Ubisoft tutvustas maailmale enda loodavat tööriista, mis kasutab tehisintelligentsi. Abivahendi eesmärk on teha stsenaristide elu pisut lihtsamaks. Seda muidugi teoorias.

Ubisoft Ghostwriteri nime kandva tehisintellekti ülesanne on luua esimene mustand dialoogijuppidest, mida lausuksid nn taustategelased (NPC-d, ehk non-playable character).

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles