Kas Wolt jättis streigis osalenud kullerid rakenduse ligipääsust ilma?

Kristofer Seema
, reporter
Copy
Wolti kuller lumisel Kaarsillal vuramas.
Wolti kuller lumisel Kaarsillal vuramas. Foto: Tartu PM/Scanpix

Reede õhtul kell 16.30 alustasid Tartu Wolti kullerid kohaleviimise tasude langetamise pärast streiki. Varsti pärast seda ilmnes, et lõviosa neist jäi pärast tellimusele regeerimata jätmist rakenduse ligipääsust ilma.

Mõni tund pärast streigi algust teavitas Tartu Postimehe toimetust üks Wolti kuller sellest, et tema ja teised aktiivsemad protestijad ei pääse enam rakendusele ligi. «On üks sõber, kes sõidab Bolti taksot ja oli streigist teadlik – palusime tal korraks minna Wolti rakendusse ja see õnnestus. Meie, kes oleme streigiga seotud ja ennast ka Facebookis märkinud, ei pääse sinna,» kurtis üks Tartus alaliselt tegutsev kuller.

Teade protestis osalenud kulleri Wolti rakenduses pärast streigi algust.
Teade protestis osalenud kulleri Wolti rakenduses pärast streigi algust. Foto: Kuvatõmmis

Oma igapäevase töökoha pärast mures oleva kulleri sõnul on streigiga liitunud 50–60 kullerit. «Vähemalt nii palju on protestiga liitunuid ja iga veerandi tunni tagant saame paar juurde. Käime kullerite kogunemispaikades ning jagame flaiereid. Enamik sõidus olevatest kulleritest on öelnud, et see on nende viimane tellimus ja nad täna rohkem ei sõida,» kirjeldas üks streigi peakorraldajatest.

Kuigi Wolt väitis ametikus avalduses, et nende töö Tartus jätkub tõrgedeta, märkas mitu aastat kullerina töötanud mees mõningaid veidraid detaile. «Vahetult pärast streigi algust panin tähele, et Wolt Market oli suletud. Ju nad proovivad söögikohtadele keskenduda. See oli veel siis, kui ma rakendusele ligi pääsesin,» kirjeldas ta.

Teade protestis osalenud kulleri Wolti rakenduses pärast streigi algust.
Teade protestis osalenud kulleri Wolti rakenduses pärast streigi algust. Foto: Kuvatõmmis

«Põhiline asi, mille üle kurdame, on see, et uues maksusüsteemis puudub läbinähtavus. Pole selge, millest see koosneb. Kui kunagi oli baastasu alati kolm eurot, nüüd on sageli alla selle,» kurtis kuller.

Ajutised tehnilised tõrked

Wolt Baltikumi kommunikatsioonijuht Piret Pert väitis, et tegu on lihtsalt rakenduse tehniliste probleemidega. «Meie rakenduses esines ajutisi tehnilisi tõrkeid, millest oleme kullerpartnereid teavitanud. Aeg-ajalt tuleb tehnilisi probleeme ette ja me palume vabandust kullerpartnerite ees, kellel tõrkeid esineb,» rääkis Pert.

«Tõrkeid oli umbes tunni vältel. Nüüd on enamikul kullerpartneritel ligipääs Wolt Partner rakendusele taastunud. Siiski on väike hulk kasutajaid, kellel veel tõrkeid esineb ja me tegeleme probleemi täieliku lahendamisega.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles