Miks jäeti Eesti tüdrukud maha? AirBaltic tunnistab, et müüb mõnele lennule fantoompileteid (4)

Brita-Maria Alas
, Eesti uudiste päevatoimetaja
Copy
airBalticu Airbus 220-300 Eesti lipu värvides.
airBalticu Airbus 220-300 Eesti lipu värvides. Foto: Kārlis Dambrāns / Wikimedia Commons

Tänases lehes kirjutas Postimees, et kuus noort Eesti tüdrukut jäeti kohapuuduse tõttu AirBalticu Stockholm-Tallinn lennult maha ja kaheks päevaks uut lendu ootama. Tüdrukud arvasid, et väiksema asenduslennuki tõttu ei mahtunud nad peale, ent selgus, et AirBaltic müüs pileteid lihtsalt liiga palju ja see olevat kusjuures tavaline praktika. 

Kuus tüdrukut said tuttavaks lennujaamas, kui lennufirma töötaja teatas neile, et lennule nad ei pääse ja peavad ootama 48 tundi järgmise lennuni. Kusjuures piletid olid ostetud erinevatel aegadel, niisamuti polnud nad järjekorras viimased ega teinud ka check-ini samal ajal.

AirBaltic kinnitas Postimehele, et möödunud reede lend kulges tegelikult plaanipäraselt.

Selles, et lennufirmad oma lende aeg-ajalt üle lubavad broneerida, ei ole midagi tavapäratut, märgiti vastuses Postimehe loole lennult maha jäetud Eesti tüdrukute kohta. Keskmiselt 4 protsenti reisijatest AirBalticu teatel lennule ei ilmu. «Kui see praktika poleks lubatud, jääks kuni 15 protsenti kohtadest tühjaks, mis omakorda tõstaks lennupiletite hinda,» selgitas lennufirma.

Seega võimaldab lisapiletite müümine AirBalticu teatel pakkuda oma klientidele odavamaid hindu. Ent kui kõik reisijad siiski väljumisele kohale ilmuvad?

Kommentaarid (4)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles