Hyundai plaanib tuleval aastal rajale saata ka neljanda WRC-auto

Jarmo Jagomägi
, Reporter
Copy
Ott Tänak ja Martin Järveoja Hyundai i20ga kihutamas.
Ott Tänak ja Martin Järveoja Hyundai i20ga kihutamas. Foto: Hyundai Motorsport

Hyundai autorallitiimi valem on viimastel aastatel olnud lihtne: põhisõitjatena teevad kõigil etappidel kaasa Thierry Neuville ja Ott Tänak, kolmanda masinaga käib rotatsioon. Tuleval hooajal võib aga pilootide arv võistlustel kasvada.

2019. aastal Hyundai tiimipealikuna alustanud Andrea Adamo rõhutab alati võistkondliku tiitli tähtsust. Viimasel kahel hooajal ongi konkurente edestatud, ent tänavu kipub esikoht käest libisema. Tulevikus loodetakse seda vältida.

Praeguse seisuga peaks tuleva hooaja i20 Rally1 kolmas hübriidauto minema jagamisse Dani Sordo ja Oliver Solbergi vahel. Pole aga sugugi välistatud, et ühel hetkel saavad nad ka omavahel mõõtu võtta. 

«Aasta alguses on tõenäosus väga väike, aga teises pooles miks mitte,» kinnitas Adamo portaalile DirtFish, et nelja masinaga võistlemine on vägagi võimalik. «Ei tasu unustada, et meie testimise päevad on loetud, nii et mida rohkem saame sõita, seda parem.»

Lisaks on Hyundai varasemalt katsetamiseks ära kasutanud väiksemaid võistlusi. Näiteks tänavu koguti lumekilomeetrid Otepää rallil ning asfaldikogemust Alba mõõduvõtul. 

«Miks mitte sellega jätkata? Kõik otsivad võimalusi, et testida ja seeläbi areneda. Seda pole põhjust salata,» märkis Adamo.

Tõsi, ka tänavu on etapiti rajal käinud neli i20 WRC-autot. Pierre-Louis Loubet, Solberg ja Nil Solans esindavad aga Hyundai 2C Competitioni ehk põhivõistkonna tütartiimi. Nende punkte arvestatakse ka MM-tabelis eraldi. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles