Hyundai on uue ralliauto arendamisel jäänud tagaajaja rolli

Karl Mihkel Eller
Copy
Hyundai i20 N Rally1 auto prototüüpi on saanud testida ka Ott Tänak. Ralliringkondades sahistatakse, et Toyota ja M-Sport on uue auto arendusega Lõuna-Korea tiimist ees.
Hyundai i20 N Rally1 auto prototüüpi on saanud testida ka Ott Tänak. Ralliringkondades sahistatakse, et Toyota ja M-Sport on uue auto arendusega Lõuna-Korea tiimist ees. Foto: Hyundai Motorsport

Ralli MM-sarjas on koos täna algava Soome ralliga jäänud sõita veel kolm etappi, kuid kuna sõitjate MM-tiitel on kaheksandat korda minemas Sébastien Ogier’le ja pinge tiitlivõitlusest kadumas, on üha enam pilke suunatud tulevikku. Järgmisel aastal algab WRCs uus ajastu. Jaanuarikuise Monte Carlo rallini on jäänud neli kuud, kuid uute Rally1 autode kohta on küsimusi rohkem kui vastuseid.

Soome rallil on favoriidid Toyota sõitjad, sest nende Yaris WRC on ülikiiretel ja hüplikel kruusateedel näidanud aastate jooksul kõige paremat minekut. Eriti hästi teab seda Ott Tänak, kes võitis sellesama auto roolis Jyväskyläs toimunud võistluse 2018. ja 2019. aastal ning eelmisel aastal Hyundaisse kolinud saarlase tänavune ainus MM-etapivõit pärineb talviselt Soome rallilt, mis sõideti Rovaniemis.

Hyundaile on käimasolev hooaeg olnud kannatuste rada. Viimasel kahel aastal meeskondliku MM-tiitli võitnud tiimi lahutab esikohta hoidvast Toyotast 57 punkti. Tänavu on Jaapani meeskonnast rohkem punkte kogutud vaid kahel etapil: talvisel Soome rallil veebruaris ja augustis toimunud Belgia etapil; ühepalju saadi silmi pähe Eestis.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles