Hyundaiga liitunud WRC-geenius polnud M-Spordis täiesti rahul: vajasin suuremat väljakutset

Christopher Krutto
Copy
Ott Tänak saab uue auto arendamisel loota veel ühele eksperdile.
Ott Tänak saab uue auto arendamisel loota veel ühele eksperdile. Foto: ANDREJ ISAKOVIC/AFP/Scanpix

Möödunud nädalal lõi Hyundai rallitiim käed Christian Loriaux'ga, kes tunnistas, et Hyundai pakkumine oli lihtsalt liiga ahvatlev.

Kuigi Loriaux on M-Spordiga olnud seotud 20 aastat, siis viimastel aastatel on ta rohkem pühendunud kestvussõitudele ja vastutas firma Bentley GT3 programmi eest. Belglane tunnistas, et lõpuks hakkas ta WRC-d igatsema.

«Minu jaoks on WRC kõige põnevam mootorispordi ala. 2020. aastal arendasin koos Bentleyga mõningaid ideid ja tegelesin koostöös Chris Williamsiga (M-Spordi ralliautode peainsener) 2022. aasta Fordi WRC-masina kallal. Aga ma ei olnud enam programmi juht ja ei olnud seotud kõigega. Tundsin, et vajan sellest suuremat väljakutset,» vahendab Rallye-Sport Loriaux sõnu.

«Kui Hyundai pakkumine tuli, kus ma saaksin juhtida tervet WRC-programmi, siis see oli suurepärane võimalus. Uus väljakutse suure tootjaga, suure eelarvega ja tippsõitjatega. Ma ei suutnud sellest keelduda,» seletas belglane.

«Minu jaoks oli väga kurb lahkuda Fordi ja M-Spordi WRC-programmist, aga vajasin enda programmi. Kuigi 2022. aasta Fordis on palju minu DNA-d, siis see ei olnud minu projekt. Avastasin Hyundais väga motiveeritud tiimi täis talendikaid insenere, kes on väga motiveeritud võitma. Eks ole näha, mis saab,» lõpetas Loriaux.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles