Loojad pääsesid #reklaami-sundusest

Hendrik Alla
, toimetaja
Copy
Sellest kõik algas: Henry Kõrvits andis Facebookis teada Genka ja Dew8 albumi «Oleg» ilmumisest. 
Sellest kõik algas: Henry Kõrvits andis Facebookis teada Genka ja Dew8 albumi «Oleg» ilmumisest. Foto: Kuvatõmmis

Tänu uuele seadusetõlgendusele ei peagi loovinimesed enam sotsiaalmeedias oma tööst rääkides seda hoiatussõnaga varustama.

See on täielik absurd, ütles muusik Henry Kõrvits, kunstnikunimega Genka, kommenteerides reklaamiseaduse tõlgendust, mille järgi peab sotsiaalmeedias omaenda loomingust rääkiv looja selle postituse reklaamina tähistama. Nii oli see veel reede hommikul.

Kõrvits avastas, et oleks seaduse järgi pidanud varustama teemaviitega #reklaam oma uuest albumist «Oleg» rääkiva sotsiaalmeediapostituse, ja see põhjustas muusiku kontol elava arutelu. Süüdistuse oleks võinud saada ka Paavo Järvi, kes teatas postituses, et veebiplatvormil Idagio toimub tema dirigeeritud Zürichi Tonhalle orkestri kontserdi ülekanne, ega märgistanud oma teadet reklaamina. Üleöö nõue muutus.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles