Ralli üks maailmameistritiitel on tekitanud segadust ja mitu leeri

Henry Lääne
, sporditoimetuse juht
Copy
Mads Östberg mullusel Saksamaa rallil.
Mads Östberg mullusel Saksamaa rallil. Foto: Andre Lavadinho / imago images / PanoramiC

Rallimaailma säravaim tiitel on kahtlemata WRC-klassi oma, kuid mõistagi ei taha ka tehasetiimide R5-autode arvestuse ehk WRC2-klassi mehed jääda tühjade pihkudega. Nüüd on aga tekkinud probleem reeglite osas, mistõttu palub Citroen Rahvusvahelisel Autoliidul FIA-l olukorda selgitada.

Praegu on juhtohjad Saksamaa tiimi Toksporti esindava Pontus Tidemandi käes, kes on Škoda Fabiaga kogunud 105 punkti. Tema lähim jälitaja on just Citroeni esindaja Mads Östberg, kes jääb maha 18 silmaga, ent on kihutanud ka ühe MM-ralli vähem.

Koroonapandeemia tõttu kohendatud FIA reegliteraamat ütleb, et WRC2-arvestuses võib üks ekipaaž osaleda kuni viiel rallil, kirjutab portaal DirtFish. Kahe nädala tagune Sardiinia etapp oligi Tidemandile hooaja viies MM-võistlus WRC2-klassis. Sama seis on ka punktiarvestuses vastavalt kolmandat, neljandat ja viiendat kohta hoidvate Adrien Fourmaux' (M-Sport) ning Hyundai meeste Ole Christian Veiby ja Nikolai Grjaziniga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles