INTERVJUU ⟩ Auto on Tartus saatanast. Kas on ikka?

Jüri Saar
, arvamustoimetaja
Copy
Tartu linna­insener Mati Raamat on sage rattasõitja ja leiab, et Tartus on  ruumi kõigile liiklejaile, kui olla üksteise vastu viisakas ja mitte liiga pretensioonikas.
Tartu linna­insener Mati Raamat on sage rattasõitja ja leiab, et Tartus on  ruumi kõigile liiklejaile, kui olla üksteise vastu viisakas ja mitte liiga pretensioonikas. Foto: Sille Annuk

Linnainsener Mati Raamat tekitas hiljaaegu väikse raputuse, kui Tartu uue üldplaneeringu arutamisel esines mõtteavaldusega «Meie pole seadnud eesmärki autoliiklust vähendada, autoliiklus on igapäevavajaduste rahuldamiseks». Oli imestamist, et kuidas ikka muutused nii raskelt tulevad, et kas see on meeskonnamängijalik – Tartu rõhutab ju arengudokumentides vajadust panna autostumisele piir, olla keskkonna- ja kliimahoidlikum. Mis siis juhtus?

Sellest vahedast tsitaadist ei saa mööda vaadata, päris üllatus see ka polnud.

Küsimusi oli seal arutelul nii- ja naasuguseid. Põhiliselt, et mida teete kergliikluse edendamiseks, kuidas ikka rattarajad oleksid. Tegelikult on meie töö mõte linnavalitsuses hoolitseda kõikide eest. Nende eest, kes käivad jala, nende eest, kes sõidavad rattaga, ja et ka need, kel vaja autoga liikuda, oma tegemised tehtud saavad.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles