Lehola tänav saab vaidluste kiuste uue asfaldi

Aet Rebane
, ajakirjanik
Copy
Lehola tänava asfalteerimine.
Lehola tänava asfalteerimine. Foto: Sille Annuk

Tartu Veevärgi tellitud töövõtja OÜ Artom kaevas juuli lõpus lahti Lehola tänava Tervishoiu ja Näituse tänava vahelise lõigu, kus algas sademeveetorustiku ehitus. Kui töö jõudis uue asfaldi panemise etappi, jättis töövõtja selle aga pooleli. Täna jätkas seda tööd viimaks uus ettevõte.

Lõik pidi korras olema 15. augustiks, aga nii ei läinud, sest töövõtja lahkus objektilt. Lepingu järgi oli Lehola tänavalõigul ette nähtud asfaldi freesimine, torude paigaldamine ning kaeve- ja asfalteerimistööd. Asfaltimine aga jäi venima. Tartu Veevärgi juhataja Toomas Kapp ütles, et eesmärk oli tööd kiiresti lõpetada, teetööd tuleb lõpetada kolme päeva jooksul pärast kaevetööde lõppemist, mistõttu palgati asfalteerima hoopis OÜ Roadwest.

«Võib-olla vaidleme Artomiga edaspidi veelgi, aga linlasele on oluline, et tee korda saaks, seega tuli meil uus ettevõte otsida,» selgitas Kapp. «Selle osa rahast võtame Artomile makstavast summast lihtsalt maha,» lisas ta. 

Artomi juhatuse liige Tarmo Truija ütles, et ettevõte ei lõpetanud töid vastuolude tõttu, mis ilmnesid Tartu Veevärgi tellitud projekti ning Tartu linna kaevetööde eeskirja ja tee-ehitamise kvaliteedinõuete vahel. «Me pole öelnud, et me töid valmis ei tee, aga vaidlesime veevärgiga tingimuste üle,» lisas Truija. Tema sõnul on vastuoluline see, et seitsmesentimeetrine asfalt on ette nähtud sinna, kus sõidavad raskeveokid, nii Tartu Milli kui kaitseliidu omad. «Asfalt ei jää seal nendes tingimustes püsima,» lisas ta.

Kapi sõnul on selle vaidluse jaoks hilja, töövõtja tähtaeg sai läbi augustis ning Truija pidanuks probleemi püstitama varem. «Kui töövõtja on töö vastu võtnud, aga jookseb enne lõpetamist minema, nii et inimesed ei saa tänaval sõita, ja töövõtja pole esitanud ühtki kava, kuidas töö lõpule viia, siis mu küsimus on, et mida kuradit,» lisas Kapp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles