Rallitest vajab planeerimist ja koostööd, kuid on sõitja arenguks ülioluline

Henry Lääne
, reporter
Copy
Selleks, et kiiruskatsel täie hooga kihutada, tuleb testida, et saada aru nii auto kui ka enda võimekusest.
Selleks, et kiiruskatsel täie hooga kihutada, tuleb testida, et saada aru nii auto kui ka enda võimekusest. Foto: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool

Testimine pole aktuaalne vaid autoralli MM-sarja tippmeeste jaoks, sest ka madalama tasemega roolikeerajad soovivad oma oskusi lihvida ja tehnikat katsetada. Tõsi, nende seast võib leida ka mõne naljamehe, kelle jaoks on gaasipedaali põrandasse surumine nagu aamen kirikus.

Rallispordiga üle 15 aasta tegelenud Egon Kaur aitab oma tiimiga roolikeerajaid nii kodu- kui ka välismaalt, kes soovivad arenguredelil pürgida üha kõrgemale. Sõidutreening toimub just testidel, mida ei peeta kuskil suletud uste taga, vaid üldkasutatavatel teedel.

Kui võistlustel võivad kiiruskatsed olla mitmekümne kilomeetri pikkused, siis testidel tõmmatakse Kauri sõnul püksirihma koomale. «Need on tavaliselt 2,5–5 km ning sõidetakse edasi-tagasi, või tullakse pikemate katsete puhul finišist muud teed mööda starti tagasi,» alustab ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles