Tellijale
Inimesed naasevad poodidesse ettevaatlikult
Turu-uuringufirma Kantar Emor uuris eriolukorra ajal Eesti inimeste ostukäitumist, mida ilmselgelt pidid mõjutama kindlustunde märgatavad muutused. Kaupluste kogemus läheb uuringu tulemustega suhteliselt hästi kokku, kuid leidub ka mõningaid lahknevusi. Loomulikult on suur vahe ka kaupluste vahel, mis eriolukorra ajal ajutiselt suleti, nagu Tallinna Kaubamaja (vt kõrvallugu), ja poekettide vahel, mis lahti jäid.
Vaid alla veerandi Kantar Emori küsitlusele vastanutest kinnitas, et ei muutnud käitumises midagi ja ostles täpselt samamoodi kui varem. Seega võib suur osa inimesi omastki kogemusest meenutada, kuidas ta vähendas kriisi ajal tunduvalt ostlemise sagedust. Nii mõnigi muutus on vähemalt ajutiselt püsima jäänud.