Coca-Colas kehtisid uued standardid juba enne koroonakriisi

Tõnis Oja
, majandusajakirjanik
Copy
Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse juhi Jaak Mikkeli sõnul olid paljud asjad, mis kriisi ajal muutusid standardseks, neil juba ammu olemas.
Coca-Cola HBC Poola ja Baltimaade üksuse juhi Jaak Mikkeli sõnul olid paljud asjad, mis kriisi ajal muutusid standardseks, neil juba ammu olemas. Foto: Coca-Cola HBC

Coca-Cola ühe suurema villimisettevõtte Coca-Cola Hellenic Bottling Company (HBC) Poola ja Balti üksuse juht Jaak Mikkel usub, et pärast koroonakriisist väljatulekut muutub nende juhtimine märkimisväärselt. Kindlasti hakatakse vähem pidama füüsilisi koosolekuid ja reisima, aga ära jäävad ka mõned tegevused ja protseduurid, sest kriisi ajal on selgunud, et neid väga vaja ei olegi.

«Tihtipeale on virtuaalsed koosolekud natukene efektiivsemad,» ütles Mikkel Postimehele antud virtuaalintervjuus.

«Palju asju, mida oleme teinud, aga millel ei ole ärile nii konkreetselt ühene mõju, oleme kriisisituatsioonis kõrvale jätnud ja usun, et kõik need asjad tagasi ei tule. Selgus ja prioriteetide olemus on minu arvates palju paremaks läinud,» selgitas Mikkel. «On protsesse, mis kõik ei ole hädavajalikud. Kui me pole viimased kaks kuud neid teinud ja samas kõik toimib suhteliselt hästi, siis peame endalt küsima, kas seda protsessi või seda koosolekut algusest peale üldse vaja oligi.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles