Laevanduse e-teenindus võib aidata Eesti majandusel kriisist väljuda

Jaano Martin Ots
, toimetaja
Copy
Tänavu 29. märtsil Paldiski Lõunasadamas sildunud 256 meetri pikkune tanker STI Condotti on seni pikim sadamas käinud laev.
Tänavu 29. märtsil Paldiski Lõunasadamas sildunud 256 meetri pikkune tanker STI Condotti on seni pikim sadamas käinud laev. Foto: Argo Viikvald

Tänavu jõustuva laevade Eesti lipu alla toomise seadustepaketi rakendamine ja e-laevaregistri kiire viimine maailmaturule võiks olla üks Eesti majanduse kriisist väljumise strateegia tugisammas, usuvad merenduseksperdid. Globaalses merendusäris aastaid kehtinud põhimõtted on aga pea peale pöördunud.

Veeteede ameti arendusosakonna juht Eero Naaber lisas, et laevandusel on igasuguse kriisi tingimustes head võimalused ellu jääda ning riigile ja ettevõtjatele kasumit teenida, sest 90 protsenti kaupadest liigub maailmas meritsi. «Laevad on unikaalsed, neid saab lihtsalt ja kiirelt liigutada ühest regioonist teise,» selgitas ta.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles