Hea uudis tüssatud klientidele: veebipoe Reset suhtes algatati pankrotimenetlus

Magnus Altküla
, Tarbija toimetaja
Copy
Veebipood reset.ee jättis sadadele klientidele ostetud kauba tarnimata
Veebipood reset.ee jättis sadadele klientidele ostetud kauba tarnimata Foto: imago / MiS / Scanpix

OÜ HHLP, endise nimega Reset Eesti OÜ suhtes algatati pankrotimenetlus, mis tähendab, et kaubata jäänutel avaneb viimaks võimalus raha tagasi nõuda.

Harju Maakohus võttis 26. veebruaril OÜ HHLP pankrotiavalduse menetlusse. Pankrotiavalduse läbivaatamiseks toimub 9. märtsil kohtuistung algusega kell 11.30. 

Ajutiseks pankrotihalduriks määrati Jüri Truuts, kellele saavad oma nõude edastada omadest vahenditest ehk ilma järelmaksuta kauba ostnud, kuid seda mitte kätte saanud kliendid. 

Reset.ee sulges nii oma veebipoe kui ka füüsilise kontori paar nädalat tagasi, peale seda, kui tarbijakaitse ja tehnilise järelevalveamet (TTJA) oli kolmandat korda määranud ettevõttele sunniraha, kuna nende vastu oli kogunenud sadu kaebusi seoses veebipoest tellitud, kuid saamata jäänud kaubaga. 

28. veebruari seisuga on e-krediidiinfo andmetel OÜ HHLPl lisaks klientide nõuetele veel 26 338 eurone maksuvõlg. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles