Eesti maksumaksja doteerib Hiina nänni tellimist (30)

Copy
Omniva juht Ansi Arumeele sõnul oli Omniva eelmisel aastal Lätis kaheksas armastatuim bränd, eespool paljudest globaalsetest brändidest.
Omniva juht Ansi Arumeele sõnul oli Omniva eelmisel aastal Lätis kaheksas armastatuim bränd, eespool paljudest globaalsetest brändidest. Foto: Eero Vabamaegi/Postimees

Eesti Posti juht Ansi Arumeel rääkis Kuku raadio saates «Majandusruum», et traditsiooniline riiklik postiteenus kuivab kokku nii drastilise kiirusega, et kogu süsteem on vaja fundamentaalselt ümber teha.

Miks te üle pika aja kahjumisse jääte?

Üks väljakutse, millega oleme viimastel aastatel silmitsi seisnud, on see, et nõudlus traditsioonilise postiteenuse järele väheneb – me saadame lihtsalt tunduvalt vähem kirju. Eesti on edukas digiriik, mille üle oleme uhked, kuid traditsioonilisele postifirmale tähendab see ühe tuluallika vähenemist. Füüsiliste kirjade saatmise vähenemine on Eestis maailma üks kiiremaid. Teenisime universaalse postiteenuse pealt 2018. aastal 2,5 miljonit eurot kahjumit, sellele lisandus veel 2,4 miljoni eurone miinus perioodika kojukande pealt. See teeb kokku 4,9 miljonit kahjumit, mis kipub igal aastal veel miljoni võrra suurenema. Varem oleme suutnud kahjumit teiste äridega katta, kuid enam mitte.

Kommentaarid (30)
Copy
Tagasi üles