Pärnu alustab Riias aktiivset turunduskampaaniat

Pärnu Postimees
Copy
Riia kesklinna Kronvalda parki seati juba augustis puitkiiged lätikeelse sõnumiga “Pärnu asub kohe ümber nurga”.
Riia kesklinna Kronvalda parki seati juba augustis puitkiiged lätikeelse sõnumiga “Pärnu asub kohe ümber nurga”. Foto: Annija Ikše

Pärnu linnavalitsus, ettevõtluse arendamise sihtasutus, kaheksa Pärnu spaad ja hotelli alustavad Riias turunduskampaaniat „Pärnu asub kohe ümber nurga“, mille eesmärk on tutvustada lätlastele Pärnut kui sobiva kauguse ja paljude heal tasemel puhkamisvõimalustega sihtkohta.

Oktoobrist novembri lõpuni kestva ettevõtmise siht on kasvatada sügis- ja talvekuudel Pärnus peatuvate lätlaste hulka ehk suurendada madalhooajal lõunanaabrite ööbimist mullusega võrreldes 20 protsenti.

Kampaania on mõeldud 25–55aastastele riialastele, kes armastavad puhata pere või sõpradega, broneerivad oma puhkuse ise, hindavad heal tasemel teenindust ja teenuseid ning jagavad oma reisikogemusi sotsiaalmeedias.

„Riia on Pärnule väga atraktiivne ja suur sihtturg. Kui Tallinnas, mis on meile samuti väga tähtis, on elanikke 440 000, siis Riias elab 724 000 inimest. Seega on Riia turg tervelt 60 protsenti suurem kui Eesti pealinn. Oluline on ka Riia lähedus Pärnule: Tallinnast sõidab Pärnu kaks tundi, ent Riiast 2,5 tundi ehk kõigest pool tundi kauem,“ selgitas Pärnu linnavalitsuse turismiarenduse peaspetsialist Orvika Reilend.

Lätis on pärnakad madalhooaja kampaaniat teinud aastaid.

Seekord on selle sisuks eri turundusviisid ja kajastus sotsiaalmeedias ja ajakirjanduses, videod ja välireklaam.

Et riialastes Pärnu tuleku vastu aegsasti huvi tekitada, riputati augusti lõpus Riia kesklinna Kronvalda parki 12 Pärnu-teemalise pildi ja sõnumiga kiike. Reilendi kinnitusel on kohalikud need hästi vastu võtnud.

„Oleme kiikede kohta palju positiivset tagasisidet saanud, Riia linnavalitsuski kiitis pärnakaid sellise toreda algatuse eest. Kiigepark on pidevalt kasutuses, meie hotellid ja spaadki on tänu kiikedele päringuid ja broneeringuid saanud,“ kinnitas Reilend.

Turunduskampaania läheb maksma 45 000 eurot.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles