Jõulupostmargiks saamise nimel jääb võistlema 17 kavandit

BNS
Copy
Omniva kaneelilõhnaline jõulupostmark. Foto on illustreeriv.
Omniva kaneelilõhnaline jõulupostmark. Foto on illustreeriv. Foto: Omniva

Eesti Posti jõulupostmargi konkursile laekus 19 kavandit, millest konkursi tingimustele vastas 17.

Enamik kavandeid esitati Eestist, üks välisriigist, teatas ettevõtte pressiesindaja neljapäeval BNS-ile. Žürii teeb 17 kavandi vahel oma valiku 8. juulil ning võitjad avalikustatakse hiljemalt 21. juulil.

Konkursi võidutöö jõuab aasta kõige populaarsemale margile ning võitjat auhinnatakse ka 1000 euro suuruse preemiaga. Lisaks saab 500 euroga tasustatud ka teine koht ning 100 euroga kolmas koht.

Jõulupostmargi konkursile oodati jõulupostmargi ning selle juurde kuuluva esimese päeva ümbriku ja esimese päeva templi kavandit.

Konkursile esitatud tööde hindamise komisjoni kuuluvad postmargi tootejuht Ain Muldmaa, margikunstnik Indrek Ilves, teenusejuht Kärt Kõiva, kommunikatsioonijuht Kaja Sepp ning turundusjuht Maria Britikovski.

Eesti Post on juba kolm korda jõulude eel välja andnud lõhnava postmargi ning möödunud aastad on tõestanud, et kuigi kirjamahud üldiselt langevad, on jõulukaartide saatmine jätkuvalt populaarne. Kui Eesti esimene piparkoogilõhnaline jõulumark 2016. aastal ilmus, oli nii meedia kui ka klientide huvi ootamatult suur ja margid said kiirelt postkontorite lettidelt otsa. Erilise margiga kirja soovisid oma lähedastele ja sõpradele saata ka need, kes polnud seda juba aastaid teinud.

Eripäraste markide populaarsus sai kinnitust ka aasta hiljem kui turule tuli kaneelilõhnaline mark, mis sai samuti väga sooja vastuvõtu osaliseks. Hitiks kujunes ka 2018. aastal ilmunud mandariinilõhnaline Tallinna Raekoja jõuluturu motiiviga mark ning EV100 juubeliks ilmunud hõbemargi esimene tiraaž müüdi välja juba ilmumispäeval.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles