Tommi Mäkinen selgitas, mida tuleks Toyota veljeprobleemiga ette võtta

Toimetas Silver Tabo
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tommi Mäkinen.
Tommi Mäkinen. Foto: Karli Saul

Autoralli MM-sarja viimasel etapil, märtsi lõpus peetud Korsika asfaldirallil hoidsid Toyota ridades kihutavad Ott Tänak ja Martin Järveoja liidripositsiooni, kuid laupäeva eelviimasel katsel toimunud rehvipurunemise tõttu tuli viimaks leppida üldarvestuses kuuenda kohaga.

Toyota rallimeeskonna juhi Tommi Mäkineni sõnul on taoliseid probleeme põhjustanud velje ja vedrustuse vaheline seadistus, mis tekitab rehvile kohati liiga suurt koormust.

Soomlane rõhutas portaali Autosport vahendusel, et kindlasti pole tegu pikaajalise veljetarnija OZ Racingu apsakaga.

«Peame leidma viisi, kuidas anda vedrustusele rohkem ruumi ning võtta veljelt veidi koormust vähemaks. Pole õige seda kutsuda rehvipurunemiseks, kuna kaotame õhku rehvi seest imelikul moel,» lisas Mäkinen.

Autoralli MM-sajas ootab sõitjaid järgmisena ees nii-öelda Lõuna-Ameerika turnee, kuna esmalt on juba sel nädalal ehk 25.–28. aprillini kavas Argentina ralli ning siis kohe 9.–12. mail esimest korda WRC-kalendrisse kuuluv Tšiili ralli. Mõlemad etapid sõidetakse kruusasel pinnasel.

MM-sarja üldseis sõitjate arvestuses:

  1. Thierry Neuville (Hyundai Shell Mobis WRT) 82 punkti
  2. Sébastien Ogier (Citroën Total WRT) 80
  3. Ott Tänak (Toyota Gazoo Racing WRT) 77
  4. Elfyn Evans (M-Sport Ford WRT) 43
  5. Kris Meeke (Toyota Gazoo Racing WRT) 42
  6. Esapekka Lappi (Citroën Total WRT) 26

MM-sarja üldseis tootjate arvestuses:

  1. Hyundai 114
  2. Citroën 102
  3. Toyota 98
  4. M-Sport 70
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles