Kliendid: kas Omnivas on kratid, kes pakke söövad? (22)

Martin Laine
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rikutud saadetis.
Rikutud saadetis. Foto: Facebook

Postimehega on vestelnud kümned Omniva rahulolematud kliendid, kelle kogemused kullerteenusega on kohati isegi müstilised. Riigiettevõte etteheidetega ei nõustu, sest statistiliselt olevat pakiveo kvaliteet läbi aegade parim. Kaebuste hulk on kindlasti seotud ka sellega, et saadetiste arv kasvab iga aastaga hüppeliselt.

Tallinna külje all novembris avatud Omniva logistikakeskusest leiab pikad riiulid, kus seisavad rikutud või teadmata päritolu pakid – pooleks läinud propeller, teadmata päritolu liköörikommid või aegu näinud hallikas-roosa väikelapse seljakott.

Esemeid on umbes sadakond. Veel ei teata, mida nendega peale hakata. Kadunud pakkidel on üldjuhul puudu sildid või suisa pakend ise. «Aadressiandmed on ebakorrektsed, kleeps on saadetiselt kaduma läinud, inimlik eksimus töötaja poolt, telefoninumber on valesti sisestatud. Neil puhkudel võib pakkide kätteviimine viibida, kuid lõpuks leiavad nad ikka õige omaniku,» lubab Omniva pressiesindaja Mattias Kaiv.

Kommentaarid (22)
Copy
Tagasi üles