Tartu parim teenindaja: pigem saan klientidelt ikka kiita kui pahandada

Eili Arula
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu parimat teenindajat, särava naeratusega Hele-Mai Luike võib kohata Tartus Ole­rexi tanklates. Eile tervitas ta tankla kliente Aardla tänaval asuvas Räni teenindusjaamas. 
Tartu parimat teenindajat, särava naeratusega Hele-Mai Luike võib kohata Tartus Ole­rexi tanklates. Eile tervitas ta tankla kliente Aardla tänaval asuvas Räni teenindusjaamas. Foto: Kristjan Teedema

Teisipäeval astus Tartu loodusmajas võistlustulle kümme parimat Emajõelinna teenindajat. Võistlusel tuli neil hakkama saada keerukates olukordades ja rahustada ka pahuraid «kliente».

Kuigi kliendid olid näitlejad ning situatsioonid välja mõeldud, ei erinenud need võistlejate sõnutsi kuigi palju päriselust. Võistlustulest väljus võitjana tanklaketi Olerex Tartu teenindusjuht Hele-Mai Luik (21).

Noorusest hoolimata koolitab Luik ettevõttes endast mitu korda vanemaid klienditeenindajaid. Särav, rõõmus ja jutukas teenindusjuht selgitas, et vanemate kolleegide koolitamine nõudis temalt alguses palju meelekindlust ja enesekehtestamise oskust.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles