Olerexi töötaja Hele-Mai Luik sai Tartu parima teenidaja tiitli

Tartu Postimees
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Tartu parimad teenindajad Anneli Kala, Hele-Mai Luik ja Elen Pabo.
Tartu parimad teenindajad Anneli Kala, Hele-Mai Luik ja Elen Pabo. Foto: Erakogu

Täna selgus Tartu loodusmajas toimunud finaalvõistlusel Tartu parim teenindaja, kelleks osutus Hele-Mai Luik Olerexist. Teise koha sai Elen Pabo aktsiaseltsist Tele2 Eesti ning kolmanda koha vääriliseks tunnistati Anneli Kala osaühingust Eva Boutique. 

Tartu parima teenindaja konkursil osales tänavu ühtekokku 119 teenindajat, kellest lõppvooru jõudis 95 ja finaali 10 tublimat. Eelvoorud toimusid 11.–14. märtsini, mil osalejad pidid finaali jõudmiseks lahendama veebikeskkonnas kolm keerulist teenindussituatsiooni ning vastama suhtlemisoskuste ja tarbijakaitseseaduse tundmise testile. Viieliikmeline žürii hindas teenindajate sooritust viie hindamiskriteeriumi alusel: tähelepanelikkus, hoolivus, leidlikkus, võit-võit lahendus ja korrektsus – ning valis välja kümme tugevamat kandidaati. 

Finaalis kohtusid kümme parimat teenindajat žüriiga silmast-silma ning lahendasid kaamera ees koostöös näitlejast kliendiga teenindussituatsioone. 

Zürii esindaja Tartu ülikooli raamatukogu teenindusosakonna juhataja Olga Einasto sõnul olid kõik finalistid tublid, sõbralikud ja rõõmsameelsed. Esikoha võitnud Hele-Mai Luik eriti tugevaks omaduseks on proaktiivsus ja julgus võtta vastutus. Olukord, mida oli vaja lahendada, oli äärmiselt keeruline ja ootamatu, kuid ta jäi professionaaliks, kes ei unustanud kliendi vajaduste kõrval ka oma ettevõtte huve. Hele-Mai Luik oli lõpuni teenindaja rollis, loomulik ja siiras ning lahendas olukorra nii, et võitsid nii klient kui ka ettevõte. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles