Keerulised teetööd Ardu-Võõbu lõigul: üllatuskülalised kaldapääsukesed, palju turvast ja pinnasevett

Kuido Saarpuu
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mustla viadukt
Mustla viadukt Foto: GRK Infra AS

Töid neljarealise Tallinna-Tartu maantee Ardu-Võõbu lõigu ehitusel alustati 2018 aasta veebruaris. Hoolimata mõningatest tagasilöökidest ja suurtest mahtudest on aasta aega hiljem väljakaeved kogu 11,5 km põhitee trassi ulatuses lõpetatud, samuti on valmis uue põhitee muldkeha.

 

Omavalitsustele saadetud infokirjas annab GRK Infra AS teada, et kaevetööde juures raskendas töid raba alade kaeve- vaja oli turvas suures koguses välja kaevata ja asendada pinnasega, turba paksus ulatus kohati kuni 6 meetrini. Veel segas töid kõrge pinnasevee tase, kuna ümberkaudsed maaparanduskraavid on osaliselt kinni kasvanud.

Üllatusena külastasid teeehitajaid juunis kaldapääsukesed, kes rajasid oma pesad teesüvendi kõrgetesse nõlvadesse ja ära lendasid augusti lõpus.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles