Ohvriabitelefonile tuli kõne peagi pärast liini avamist

Aivar Aotäht
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ohvriabi kriisitelefonile helistajate mured on erinevad, aga sageli on ajendiks perevägivald.
Ohvriabi kriisitelefonile helistajate mured on erinevad, aga sageli on ajendiks perevägivald. Foto: Marko Saarm

Aasta alguses avas sotsiaalkindlustusamet ohvriabi kriisitelefoni 116 006, mis pakub abi inimesele, kes on langenud süüteo, hooletuse või halva kohtlemise ohvriks või on kogenud füüsilist, vaimset, majanduslikku või seksuaalset vägivalda.

Kriisitelefon alustas tööd 1. jaanuaril, sinna võib helistada ööpäev läbi ning kõned on tasuta. Abi antakse eesti, vene ja inglise keeles. Kes soovib nõu küsida kirja teel, saab minna veebilehele palunabi.ee ning algatada veebivestluse. Ka see toimib kolmes keeles ööpäev läbi.

Kriisitelefoni kirjeldusest jääb silma, et vaimse ja füüsilise vägivalla all kannatajate kõrval püütakse nõu anda neile, kes on kogenud majanduslikku vägivalda. Sotsiaalkindlustusameti ohvriabi ja ennetusteenuste osakonna kriisiabiteenuse juht Mari Tikerpuu, mida sellega silmas peetakse?

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles