Soodushinnaga rongipileti saab edaspidi vaid piletimasinast

Kristi Ehrlich
, tegevtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Edaspidi peab Elroni rongides ostma pileti piletimasinast, et saada ostu pealt kümme protsenti soodustust.
Edaspidi peab Elroni rongides ostma pileti piletimasinast, et saada ostu pealt kümme protsenti soodustust. Foto: Sille Annuk

1. märtsist muutuvad Elroni sõidukaardiga ostetavate piletite soodustused. Senine sõidukaardiga piletiostu soodustus (10%) jääb rongis kehtima vaid piletimasinast. Klienditeenindajalt ostes maksab pilet olenemata makseviisist võrdselt. 

Rongides olevad piletimasinad on praeguseks töötanud veidi enam kui kuu ja neid kasutatakse üha enam – rohkem kui veerand inimestest, kes soovivad oma sõiduõiguse hankida rongist, teevad seda juba piletimasinat kasutades.

"Alates 1. märtsist muudame sõidukaardiga seotud soodustusi. Rongis saab pileti soetada piletimasinast või klienditeenindajalt, kuid selle erinevusega, et senine kümne protsendi sõidukaardi soodustus jääb kehtima vaid piletimasinast ostetavatele piletitele. Klienditeenindajalt ostes on piletid edaspidi sama hinnaga, sõltumata sellest, kas tasumine toimub sularahas, sõidukaardiga või pikematel diiselrongiliinidel pangakaardiga," selgitas  Elroni müügi- ja arendusjuht Ronnie Kongo.

Kuna enamik reisijaid ostab sõidupileti rongist, ei pruugi neli tipptunni ajal õnnestuda piletit osta klienditeenindajalt, mistõttu ongi piletisüsteemi arendusega lisandunud rongidesse piletimasinad. "Inimlikult ei ole klienditeenindajatel võimalik jõuda tipptunni ajal kõikide reisijateni. Kuna reisijate arv on aastate jooksul oluliselt kasvanud, on piletimüügi kõrval oluline, et klienditeenindajatel jääks aega ka klientide abistamisele, sõiduinfo jagamisele ning ka sõiduõiguse kontrollimisele – vaid nii saame veelgi tõsta enda rongiteenuse kvaliteeti," rõhutas Kongo.

Klienditeenindajad jäävad rongidesse ka edaspidi ning kontrollivad piletite olemasolu nagu seni. "Piletimasinast sõiduõiguse lunastamine, ka juhul, kui see on kliendi jaoks tasuta, ei erine oma olemuselt sellest, kui osta pilet ette veebist või kassast. On ju igati loomulik, et nendel juhtudel teenindaja pileti olemasolu kontrollib. Vahel aitab see ka klienti kaitsta võimaliku trahvi eest – näiteks kui selgub, et on unustatud kaasa võtta soodustust tõendav dokument, perioodipilet on aegunud vms. Klienditeenindajad saavad need olukorrad lahendada, müües reisijale korrektse pileti."

"Jätkuvalt käivad arendustööd, et juba sel aastal saaks ka piletimasinas piletiostu eest tasuda pangakaardiga – see on kindlasti sellel aastal piletisüsteemi arenduses prioriteet. Seni saab tasuda masinas üksnes sõidukaardiga," täpsustas Kongo. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles