Töötuks jäänud Tänaku endine konkurent võtab ette uue katsumuse

Silver Tabo
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Hayden Paddon koos kaardilugeja Sebastian Marshalliga mullusel Sardiinia rallil, kus nad said kokkuvõttes neljanda koha.
Hayden Paddon koos kaardilugeja Sebastian Marshalliga mullusel Sardiinia rallil, kus nad said kokkuvõttes neljanda koha. Foto: ANDREAS SOLARO / AFP

Autoralli MM-sarjas mullusel hooajal Hyundai meeskonna ridades seitsmel etapil osalenud Hayden Paddon jäi tänavuse hooaja eel töötuks, kuid on leidnud enda jaoks uue katsumuse – uusmerememaalane proovib kätt uues Global Rallycross (GRC) Europe’i nimelises rallikrossisarjas.

Mullu parimal juhul hooaja viimasel etapil ehk sisuliselt kodurallil Austraalias teise koha saanud 31-aastane Paddon jäi tänavu lepinguta pärast üheksakordse maailmameistri Sebastien Loebi liitumist Hyundaiga. Teadupärast on kehtiv leping belglasel Thierry Neuville’il ja norralasel Andreas Mikkelsenil, Loeb jagab masinat aga hispaanlase Dani Sordoga.

Nii leidis Paddon endale uue rakenduse rallikrossisarjas, kus ta hakkab kuuluma GRC Titansi kategooriasse ning sõitma Pantera RX6 masinaga, mis on ehitatud Hyundai i30 kere sisse.

«Ma olen pikka aega ralliga tegelenud, mistõttu pole rallikross minu jaoks midagi täiesti uut, kuid pean harjuma sellega, et autod sõidavad minu kõrval,» sõnas uutele konkurentidele pinget pakkuda tahtev 2016. aasta Argentina ralli võitja Motorsport.com-ile.

GRC Europe võistlusari toimub tänavu kuuel nädalavahetusel, finaaletapp leiab aset Saksamaal. Esimene mõõduvõtt on kavas 29.–30. juunil Prantsusmaal.

Paddon on senise karjääri jooksul WRC-sarjas osalenud 80 etapil, mille jooksul saanud ühe rallivõidu, kaheksa poodiumikohta ning 42 kiiruskatsevõitu.

Hayden Paddon.
Hayden Paddon. Foto: PATRIK STOLLARZ / AFP
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles