Spaahotell ujub teenindussektori trendidele vastuvoolu

Greete Palgi
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
V spaa- ja konverentsihotelli teenindaja Liisi Tamm (esiplaanil) peab ettevõtte kollektiivi oma perekonnaks, kus saadakse hästi läbi sõltumata ametikohast või tööstaažist. Taustal tegutseb tema kolleeg Janete Lest.
V spaa- ja konverentsihotelli teenindaja Liisi Tamm (esiplaanil) peab ettevõtte kollektiivi oma perekonnaks, kus saadakse hästi läbi sõltumata ametikohast või tööstaažist. Taustal tegutseb tema kolleeg Janete Lest. Foto: Margus Ansu

Tartu tänavusel ettevõtluskonkursil pälvis teiste seas tunnustuse Kvartali keskuses tegutsev V spaa- ja konverentsihotell, mis lõi mõne aja eest Emajõelinna korraga 80 uut töökohta.

«Tulin Tartusse mööblidisaini õppima ja otsisin töökohta. Endine tööandja soovitas mind V-le ja sedasi ma siinsesse kollektiivi jõudsingi,» rääkis V spaa- ja konverentsihotellis teenindajana töötav Liisi Tamm. Tema sõnul on hotelli personal kui üks pere, isegi lõunat söömas käiakse ühises ruumis ja seal ei tehta vahet, kas tegutsed toateeninduses või konverentsikeskuse poole peal – kõik saavad ühtviisi hästi läbi.

Praegu pole hotellis kuigi palju vabu töökohti ning töötajaid vahetub vähe, see pole aga alati nii olnud. «Eks esimesel aastal, täpsemalt 2016, kui V spaa- ja konverentsihotell tööd alustas, oli väga raske leida stabiilset personali. Aga nüüdseks on meil kindlad töötajad ning nende vahetumist on vähe,» rääkis hotelli restorani Joyce teenindusjuht Reesi Valge.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles