Inspiratsioon jalanõudest ja teised üllatused - just need on järgmise aasta lapsenimede trendid

Liisbet Saue
, Sõbranna.ee reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Andriy Popov / PantherMedia / Scanpix

Alles hiljuti kirjutasime, et sel aastal olid Ameerikas äärmiselt populaarsed tervislikust toidust inspireeritud lapsenimed. Milliseid trende on oodata järgmisel aastal?

Lapsevanematele suunatud veebilehe BabyCentre'i andmetel on 2019. aasta lapsenimede trendid järgmised:

Spordijalanõud

Beebinimede veebileht väidab, et järgmisel aastal on suureks trendiks lapsele nime panemine spordijalatside järgi. Muretsemiseks pole põhjust, sest tegemist pole brändinimedega nagu Nike või Adidas, vaid pigem on inspiratsiooni saadud erikollektsioonide mudelitest. Veebileht toob välja sellised nimed nagu Stan, Smith ja Luna. 

Kuninglik perekond

Käesoleva aasta jooksul tõusis nime Louis kasutamine 17 protsenti. Tegemist on prints Williami ja Kate Middletoni kolmanda lapse nimega. Tõusnud on ka nime Meghan kasutamine ja seda lausa 49 protsenti. Tasub tähele panna, millise nime saab endale prints Harry ja Meghan Markle'i esiklaps, sest suure tõenäosusega saab just sellest järgmise aasta populaarseim lapsenimi.

Kuulsad paarid

Järgmiseks aastaks ennustatakse lastele ka kuulsate paaride järgi nime panemist. Näiteks Meghan ja Harry, Chrissy Teigen ja John Legend, Ariana ja Pete, Justin ja Hailey.

Sooneutraalsus

Juba sel aastal muutus sooneutraalsete nimede kasutamine populaarsemaks. Tüdrukute hulgas tõusid esile sellised nimed nagu Max 27 protsendiga, Tyler 24 protsendiga ja Ryan 17 protsendiga. 

Lõunapoolsed osariigid

Ennustatakse, et järgmisel aastal vaatavad vanemad Ameerikas inspiratsiooni saamiseks lõunapoolsete osariikide suunas. Näiteks Tennessee, Memphis, Georgia, Austin, Dallas ja Savannah oleksid kenad lapsenimed, vahendab Metro.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles