Ryanairi kohutav aasta saab samaväärse lõpu

Elina Roosaar
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pixabay

Ryanairi jaoks on 2018. aasta erakordselt halb olnud: streigid, skandaalid ja konfiskeeritud lennuk. Lennufirma tulevik aga näib veelgi tumedam.

Nüüd nõuavad Suurbritannia kliendid odavlennufirmalt kompensatsiooni ärajäänud ja hilinenud suviste lendude eest. Toona põhjustas probleeme pardatöötajate streik, mis mõjutas rohkem kui 240 000 Suurbritannia reisijat, vahendab TravelPulse.

Ryanair keeldub maksmast, viidates Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusele nr 261/2004, millega on kehtestatud ühiseeskirjad reisijatele lennureisist mahajätmise korral ning lendude tühistamise või pikaajalise hilinemise eest antava hüvitise ja abi kohta. Vastavalt artikli 5 lõikele 3 ei ole lendu teostav lennuettevõtja kohustatud maksma hüvitist, kui ta suudab tõendada, et tühistamise põhjustasid erakorralised asjaolud, mida ei oleks suudetud vältida isegi siis, kui oleks võetud kõik mõistlikud meetmed.

Ryanair peab streike erakorraliseks asjaoluks ja sellest tulenevalt ei nõustu hüvitise maksmisega. Lennufirma esindaja sõnul käsitlesid ka Saksamaa, Hispaania ja Itaalia kohtud streike kui erakorralisi asjaolusid. Suurbritannia Tsiviillennunduse Amet (CAA) aga ei lepi selle vastusega ja läheb Rynairi vastu kohtusse.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles