Tööd alustas uus riigihangete register

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Register on nüüd kasutatav ka nutiseadmetes.
Register on nüüd kasutatav ka nutiseadmetes. Foto: Joakim Klementi

Eile alustas tööd uus, 2,5 miljonit eurot maksma läinud riigihangete register.

Uuenenud tehnilised võimalused suurendavad registris info kättesaadavust, muudavad hankekorralduse läbipaistvamaks ja abistavad kasutajaid nutikate tänapäevaste lahendustega. Register on nüüd kasutatav ka nutiseadmetes, teatas rahandusministeerium.

Registris on senisest palju rohkem võimalusi otsida infot hangete, lepingute ja vaidlustuste kohta. Otsinguid saab salvestada, hankeid jagada ja e-posti aadressil teavitusi tellida. Kasutajateni jõuab tegevuspõhise loogikaga ja värske välimusega info tellimine, hangete ja pakkumuste menetlemine. Register pakub niisuguseid lahendusi nagu hankedokumentide kooskõlastamine, osade eri aegadel menetlemise võimalus, integreeritud hankepass. Uudse teenusena lisandus e-kataloog, mis võimaldab lepingute raames toodete ja teenuste tellimist sarnaselt e-poega.

Uus register valmis koostöös hankijatest ja pakkujatest koosneva eksperdigrupiga. Uue riigihangete registri väljatöötamiseks koostati esmalt eelanalüüs koos prototüübiga, kaasates asjaosalisi ja huvigruppe. Et register vastaks veelgi paremini kasutajate vajadustele, lisanduvad 2019. aasta jooksul dünaamiline hankesüsteem, kvalifitseerimissüsteem, turuuuringud ja hankeplaanid. Riigihangete registrit külastatakse keskmiselt 20 000 korda päevas. Eestis korraldatakse aastas üle 10 000 riigihanke.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles