Laevasõiduolud Hiiumaa liinil paranesid: Rukki kanal süvendati vajaliku sügavuseni (1)

Sven Randlaid
, Toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parvlaev Leiger.
Parvlaev Leiger. Foto: Toni Läänsalu

Rukki kanali hooldussüvendustööde hanke võitnud Insenerehituse AS on tänaseks täitnud kõik lepingutingimused ning saavutanud Rukki kanali minimaalseks sügavuseks planeeritud 5,2 meetrit, teatas töö vastu võtnud Veeteede amet.

Veeteede ameti hüdrograafia ja navigatsioonimärgistuse teenistuse juhataja Kaidi Katuse sõnul kulgesid 24. augustil alanud tööd plaanipäraselt, kuigi selle muutsid keerulisemaks just rasked ilmastikuolud.

«Väinameres puhuvad tuuled mõjutasid töö tingimusi nii Rukki kanalis, teekonnal kaadamisalale kui ka Vormsi lõuna kaadamisalal. Töö tegemine oli raskendatud ka seetõttu, et seda sai teha vaid öösiti ja limiteeritud ajavahemikus, mistõttu mängis ilmastikufaktor veel erilist rolli,» kommenteeris Katus.

«Töid teinud Taani lipu all sõitva süvenduslaeva Margrethe Fighter meeskond on professionaalne ning suutis vaatamata keerulistele oludele süvendamise õigeks ajaks lõpule viia, saavutades kanali minimaalseks sügavuseks 5,2 meetrit, mis tagab parvlaevaliikluse mandri ja Hiiumaa vahel ka madala veetaseme korral,» kinnitas Katus.

Rukki kanali sügavust mõõdistatakse regulaarselt. Järgmised Rukki kanali hooldussüvendustööd on plaanis teha kahe aasta pärast. 

Kommentaarid (1)
Copy
Tagasi üles