Vaid üks kinnitus faktile, et jalgpall pole ainult mäng, vaid ka suur äri: 2016. aastal müüdi 850 000 Torino Juventuse särki, Cristiano Ronaldo klubiga liitumise päeval aga koguni 520 000 ihukatet.
Tellijale
Itaaliasse kolinud Ronaldot saadavad uskumatud summad, tähelepanu ja kokkulepped (1)
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Seejuures on oluline mainida, et lõviosa 24 tunniga teenitud üle 60 miljonist dollarist ei kuku põrmugi Juventuse, vaid ikka särgitootja Adidase kaukasse. Kuid maailma parima mängijaga kaasnevat pöörast huvi reedab too võrdlus kujukalt ometi. Nagu ka tõsiasi, et Juventuse aktsia tõusis hoobilt umbes 40%.