Netflix möödus korraks Disneyst kui maailma väärtuslikem meediaettevõte

Rait Piir
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Netflix.
Netflix. Foto: MIKE BLAKE / REUTERS

Netflixi aktsia tõusis neljapäeval üle kahe protsendi ja viis ettevõtte väärtuse 153 miljardi dollarini, seljatades nii oma rivaali Walt Disney maailma kõige väärtuslikuma meediaettevõttena.

Pärast tõusu läks Netflixi aktsia kauplemispäeva jooksul taas väiksesse langusesse ja lõpetas päeva 1,3-protsendise tõusu peal, jäädes nii Disneyle siiski natukene alla. Sellegipoolest on tegu märgiga Netflixi üha kasvavast edust. Ettevõte meelitab lihtsalt üha rohkem inimesi kaabeltelevisiooni juurest eemale interneti voogedastuse juurde, kirjutab BBC.

1997. aastal asutatud Netflix tuli aktsiaturule 2002. aastal ja oli alguses alla miljoni kliendiga DVD laenutamise teenus. Praegu on Netflixil 125 miljonit voogedastuse klienti 190 erinevas riigis, kes vaatavad umbes 140 miljoni tunni jagu materjali iga päev.

Netflixi aktsia väärtus on viimase 12 kuuga enam kui kahekordistunud ja ettevõte investeerib miljardeid dollareid originaalsete sarjade ja filmide loomisse. Hiljuti sõlmis voogedastushiiglane saate tegemise lepingu Barack ja Michelle Obamaga.

Neljapäeva lõpuks oli Netflixi aktsia väärtus 350 dollari ringis ja ettevõtte koguväärtus 151,8 miljardit dollarit.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles