Restoranide nädala hitiks kujunes Michelini tärniga restoranist Pärnu kolinud koka menüü

Eno-Gerrit Link
, veebilehe toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kampaanianädalal osales 25 restorani, kus sel ajal pakuti erihinnaga lõuna- ja õhtusööki.
Kampaanianädalal osales 25 restorani, kus sel ajal pakuti erihinnaga lõuna- ja õhtusööki. Foto: Ragne Värk

Neljandal Pärnu restoranide nädalal osales 25 restorani, kus sel ajal pakuti erihinnaga lõuna- ja õhtusööki.

Kampaanianädalal käis söögikohtades 10 000 külalist, enim väisati restorani Eagle, mille uus peakokk on aprilli algul Hollandist Eestisse kolinud Jelle Osinga, kes töötanud Michelini tärniga tunnustatud restoranis.

Osinga sõnade järgi sai ta tempoka nädalaga head ristsed ja kogu see aeg möödus meeskonnale väga töiselt.

"Kuna jõudsin Eestisse vahetult enne restoranide nädala algust, oli algul veidi keeruline siin saadaoleva toorainega kohaneda. Eriti hea meel oli selle üle, et lõunamenüüs pakutud Arktika paalia sai külalistelt palju kiidusõnu. Seda kiitsid needki, kes muidu kalasööjad ei ole," rõõmustas Osinga.

Hollandist tulnud peakokk lubab tulevikus kasutada palju kohalikku toorainet ja praegu ta otsibki selleks kontaktisikuid.

Pärnu restoranide nädala korraldaja Kadi Elmeste hinnangul oli tänavune teemanädal igati edukas ja meelitas söögikohtadesse niisama palju külastajaid kui eelmisel aastal.

Ligemale pool külalistest olid pärnakad. Kõige rohkem väisati restorane nädalvahetusel, mil Pärnusse tuldi mujalt Eestist ja välismaaltki.

"Linnakülalised väisasid peale restoranide hotelle ja spaasid, vaatasid teatrietendusi ja kasutasid veel teisigi lisateenuseid," ütles Elmeste.

Pärnu restoranide nädala eesmärk on tutvustada siinseid restorane nii Eesti elanikele kui ka lähinaabritele ja suurendada suvepealinna külastust madalhooajal.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles