Pärnu Kuninga tänava põhikooli 11. hariduskonverents "Kas hea kool on kõigile hea kool?" aitab süveneda teemadesse, mis kaasava hariduse kontekstis esile on kerkinud.
Kuninga tänava põhikooli hariduskonverentsil süvenetakse kaasavasse haridusse (1)
Koolivaheaja esimesel päeva, 23. aprilli konverentsil käsitleb haridus- ja teadusministeeriumi analüütik Anna-Liisa Jõgi põhjalikult motivatsiooni arengut põhikoolis. Väärtusruumist koolis kõneleb Pärje Ülavere, haridus- ja teadusministeeriumi välishindamisosakonna Lääne piirkonna ekspert.
Tallinna ülikooli analüütiku ja õpetajahariduse arendaja Merlin Linde ettekandes "Õnnelik õppimine – kas võimalik kõigile?" tuleb juttu õppija individuaalsusest ja universaalsusest, õppimise põhiprotsessidest ja õppuri heaolust.
"Iga õpilane on omanäoline," selgitas Linde. "Mitte ainult andekuse või käitumishäire pärast, vaid näiteks huvide, uskumuste ja probleemidegi pärast, mis paratamatult mängivad koolis tähtsat rolli."
Linde uurib põhiliselt õppija psüühilisi protsesse toetavat õpet. Tema ütlust mööda on õppimine küll individuaalne protsess, kuid inimene kogub teadmisi siiski keskkonnas. Seega on õppimist toetav keskkond luua niisama oluline kui psüühilisi protsesse toetada.
Konverentsi juhib Ene-Mall Vernik-Tuubel ja akadeemilisse õhkkonda toovad nooruslikku värskust Sütevaka humanitaargümnaasiumi ja Kuninga kooli väitlejad.