Selveri juht: Lidli turuosa Eestis jääb alla 10 protsendi

Adele Johanson
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Lidli logo
Lidli logo Foto: DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP/Scanpix

Lidli Eestisse tuleku ootuses valitseb praegu kõigi kaupmeeste hinges hirm.

Kuid kui Lidli tuleb 15–20 poega, siis jääb tema turuosa alla 10 protsendi, ütles Selveri juhatuse liige Kristi Lomp Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

«Täna ei tea mitte keegi, kui tõsiseks konkurendiks Lidl Eestis teistele jaekettidele muutub. Samuti on raske öelda, kellelt Lidl hakkab turgu ära võtma,» lausus Lomp. Ta lisas, et kindlasti täidab Lidl ära selle tühimiku, mis Säästumarketite sulgemisega Eesti turule jäeti.

Loe pikemalt Äripäevast.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles