Nordica salongipersonali naljakad lood: tehke palun aken lahti (1)

Agaate Antson
, Reisile.ee toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Nordica

Lennukite salongipersonal teenindab reisijaid õhus iga päev, mistõttu puutuvad nad kokku igasuguste kummaliste ja naljakate olukordadega. Sel nädalal on Postimees kokku kogunud naljakaid lugusid Nordica töötajate juhtumitest.

Ellen:

Tuleb siis üks stjuardess purseri (vanemstjuadressi) juurde ja ütleb: «Kohe on hapnikku vaja – reisija vajab kohe hapnikku!»

Hakkavad siis koos varustust otsima – purser haarab ballooni ja stjuardess maskid.

Jooksevad reisija juurde, valmis talle maski ette panema, kuid see ütleb kaame ja ehmunud näoga, et ta küsis vaid hambatikku.

Violeta:

Üks reisijatest palus lennu ajal, et aken avataks. Tema arvates oli nimelt lennukis liiga palav.

Teele:

Olime juba õhus ja teenindasime reisijaid. Kuna eelnevalt oli olnud väike intsident, olin serveerimise hetkel ilmselt veidike pahur ja mul polnud just kõige rõõmsam nägu ees.

Kui jõudsin järgmise reisijani ütles ta mulle: «Palun mulle üks kohv piimaga ja palun… naerata!»

See pani mind ilmselgelt kohe särama ja terve ülejäänud päev ei läinud kordagi meelest naeratada.


Järgmine lugu ilmub järgmisel laupäeval ning siis räägivad oma naljakatest juhtumitest airBalticu töötajad.

Kommentaarid (1)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles