Kinnisvaraarendaja: Eesti kaubandus koondub paari kaubanduskeskusse

BNS
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nautica kaubanduskeskuse avamine
Nautica kaubanduskeskuse avamine Foto: Mihkel Maripuu

Kinnisvaraarendaja Capfield OÜ juhatuse liige Ruben Gornischeff märkis neljapäeval uuenenud Nautica ostukeskuse avamisel, et Eesti kaubandusturg muutub spetsiifilisemaks ning suurem osa kaubandustegevusest koondub paari suuremasse kaubanduskeskusesse.

«Kaubandus koondubki ühte-kahte suuremasse kaubanduskekusesse, aja jooksul nende olukord ilmselt tugevneb veelgi. Teised keskused paratamatult muutuvad, võib-olla nad spetsialiseeruvad. Näiteks tekivadki eraldi moekeskused ja teistsugust laadi keskused,» ütles Capfieldi uhatuse liige Ruben Gornischeff BNS-ile.

Neljapäeval avas Capfieldi uuenenud Nautica ostukeskuse. Lähima poole aasta jooksul on Capfieldil plaanis alustada Lasnamäe Prisma laiendustöödega.

«Meie eesmärk on tekitada Lasnamäel kohalikele elanikele veelgi mugavam ostukeskkond ja luua sinna juurde veel vaba aja veetmise võimalusi. Kuna asukoht Lasnamäe siseselt on nii keskne ja terviklik, siis leiame, et antud piirkonnas on puudu vaba aja veetmise võimalusest,» rääkis Gornischeff.

Capfield on Eestis ostukeskuste omanik ja arendaja. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles