Kordusüleskutse: andke teada kehvast mobiililevist!

Aivar Aotäht
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui mobiilne internet on tänapäevane teema, siis kõnelemine on mobiilsides tähtis olnud alati.
Kui mobiilne internet on tänapäevane teema, siis kõnelemine on mobiilsides tähtis olnud alati. Foto: Elmo Riig

Pärast Sakala toimetuse üleskutset anda teada nirust mobiililevist on oma muret jaganud 17 inimest üle Viljandimaa. Mõnest paigast on tulnud mitu vastust.

Enamik vastajaid pöördus toimetuse poole kohe pärast seda, kui artikkel oli 12. augustil lehes ilmunud, aga üksikuid teateid on tulnud seniajani.

Sestap uuendab Sakala üleskutset, sest mitte kõik kehva levi tõttu kannatavad inimesed ei pruukinud seda lugu märgata.

Ehkki tänapäeval on paljudele inimestele tähtis ka mobiilne internet, on siinkohal vaatluse all kõige elementaarsem: kõneside. Oluline on, et inimene, kellel on mobiiltelefon, saaks sellega helistada. Pole ju normaalne, kui toas kõnelemiseks tuleb olla ühes kindlas kohas liikumatult paigal või minna levi otsima hoopis õue. Ja ka siis on oht, et kõne hakib või katkeb sootuks.

Kas ja kuivõrd leidub Viljandimaal veel kohti, kus Eesti operaatorite mobiilside on nii niru, et kõnelemine mobiiltelefoniga on häiritud?

Selle teadasaamiseks pöördubki Sakala uuesti lugejate poole ja palub oma tähelepanekuid jagada. Ootame teavet neilt, kes seda veel jaganud pole.

Saatke palun info e-posti aadressil aivar.aotaht@ajaleht.ee või teatage telefonil 433 0085. Andke teada, kus, kui kaua ja millise firma võrgus on mobiilside häiritud olnud.

Olenevalt teadete hulgast võib ajakirjanik tulla olukorda ise kohapeale kontrollima ning seejärel sidefirma käest selgitust küsida. Ehk õnnestub mõni leviauk tulevikus isegi likvideerida.

Copy
Tagasi üles