Repliik. Müüja ju müüb müügikohta

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Tee klienditeenindajate maailma näib olevat ametivaliku maanteedest üks lihtsamini läbitavaid, sest ei nõua ametisse kihutajalt A-kategooria haridust ega ka B-kategooria kogemust. Kinnita vaid turvavöö ja anna minna! Autode maailmas tekitaks selline olukord surmaga lõppevaid õnnetusi. Ja ekslik on arvata, et klienditeenindajate valdkonnas kõik säärasest situatsioonist elusana pääsevad.

Hiljuti leidsin end autoaknast vihaselt kauplust põrnitsemas, sest teenindaja oli otsustanud kiirust lisada ja jätta meid kui potentsiaalseid ostjaid järgmist rongi ootama. Müüja keeldus poe viimasel kümnel lahtiolekuminutil kaupa tutvustamast vabandusega, et on laupäev ja tahaks ju koju ka saada. Niisugune käitumine tekitab küsimuse, mis on teenindaja eesmärk, kui see pole kauplusele kasu toomine? 

Tihti lahkun kassast kaubaga, ilma et oleksin näinud ühtegi märki heast teenindusest, rääkimata naeratusest, tervitusest ja hüvastijätust. Samas on tore tõdeda, et leidub ka neid, kes kihutavad klienditeenindajate teel õppimatagi professionaalselt. Sündinud oskajaid on paraku vähe.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles