Sõiduproov. Honda Civic: Võidab sport. Mitu korda järjest

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Tootja foto

Sportlikku ja sõjakat Honda Civicu luukpära iseloomustades tuleb ühel korral kasutusele sõna «linnadžiip». Kuidas? Miks ometi?

On ikka tähelepanuväärne sündmus, kui mudeliperekond jõuab kümnenda põlvkonnani. 1972. aastal veeres koosteliinilt maha esimene Honda Civic ning nüüd, 45 aastat hiljem, seisabki meie ees juba kümnenda põlvkonna mudel.

Igihaljad Civicud on viit kümnendit läbides kandnud maailma eri otstes mudelinimesid, mille tagant tuvastab Civicu vaid asjasse pühendatu. Civicud või Civicutel põhinevad mudelid on esinenud näiteks nimede Triumph Acclaim, Aerodeck, Domani, Rover, Quint all ja nii edasi. Civicud on olnud kasti- ja mullikujulised, kõrged ja madalad, uimased ja teravad. Alati on leidunud mõni lugupeetud võistlussari, kus mõni Civicu võistlusauto on ilma teinud. Nad on olnud sedaanid, luukpärad, kupeed ja universaalid, ikka vastavalt kohaliku turu maitse-eelistusele. Näiteks Ameerika Ühendriikidesse jõuab luukpära-Civic esimest korda alles nüüd. Civicute eest vastutavad insenerid on läbi ajaloo ilmutanud eurooplastele harjumatut põikpäisust, nii et Civicu puhul ei tea kunagi ette, mida uuelt mudelilt oodata.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles